woensdag 12 september 2012

Swatches nieuwe essence lakjes, 8 ml (Deel 1)

Ik schreef hier al over de nieuwe flesjes en kleurtjes van essence.

Deze flesjes hebben voor- en nadelen.
De voordelen:
- Het flesje en vooral het dopseltje met kwast liggen beter in de hand dan de 5ml flesjes.
- De extra klik bij het dichtdraaien vind ik zeer goed! Zo ben ik zeker dat het flesje goed dicht is.

De nadelen: 
- Met zijn brede kwastje kan je moeilijk gedetailleerd te werk gaan.
- Het borsteltje is kort, waardoor je je hand vrij schuin moet houden om een mooi overzicht over je nagel te hebben.
- Ik vind het borsteltje veel te breed voor de smalle hals van de fles. Al snel zit er nagellak rond de hals, waardoor de flesjes moeilijker opendraaien.

Als nagellakliefhebber/verzamelaar, kunnen deze nieuwe lakjes niet in mijn stash ontbreken. Omdat mijn budget het niet toelaat ze allemaal tegelijk te kopen, moet ik dit wel in meerdere keren doen.

Dus ook de swatches zullen in meerdere keren hier op de blog tevoorschijn komen.

Dit is alvast deel 1!

van L naar R: 105 party princess, 112 time for romance, 120 cookie love, 121 gold fever,  133 oh my glitter!, 140 go bold!

105 party princess, 112 time for romance, 120 cookie love

105 party princess

112 time for romance
(Dit is geen nieuwe kleur, want hij is ook te vinden tussen de 5ml flesjes.)

120 cookie love



121 gold fever,  133 oh my glitter!, 140 go bold!

121 gold fever

133 oh my glitter!
(Dit lakje is eerder langs de paarse kant, en niet blauw zoals hier op de foto.)

140 go bold!



2 opmerkingen: