donderdag 13 september 2012

Nog meer essence swatches

Inderdaad, ik heb nog wat andere lakjes van essence bij!

Geen gewone deze keer, maar toppers, magneetlakjes en een crackle lakje.


van L naar R: 13 mrs and mr glitter, 12 holo topping, please!, 04 crack me! silver, 07 wish list secrets!, 09 magic red carpet, 03 peach punk 

13 mrs and mr glitter 
(Ik vind het enorm lastig om zulke grote glitters aan te brengen.)

12 holo topping, please! 
(1 laag)


04 crack me! silver 

Witte basiskleur is 2B - 02.
Zwarte basiskleur is GOSH - Nero.

07 wish list secrets!

09 magic red carpet

Ik gebruikte een magneetje van essence en hield het 30 sec. boven het natte lakje.

03 peach punk 
Deze droogt semi mat op en is iets lichter van kleur dan te zien op foto.





2 opmerkingen:

  1. Ik zoek echt al heel erg lang het magneetje van Essence met de strepen. Jammer dat elk Kruidvat bij ons liever de sterren verkoopt (die ik al heb). :c
    Ziet er wel mooi uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat latex lakje is echt super gaaf! Die Red Carpet wilde ik eigenlijk ook kopen, maar ik vind hem mooier als gewoon lakje dan als echte magnetics lakje!

    BeantwoordenVerwijderen