donderdag 20 september 2012

Swatches Claire's, Yes Love, Moment

Ik ben gekomen aan de laatste lakjes uit Spanje die ik nog moest swatchen.

Het zijn de laatste 3 merken: Claire's, Yes Love, Moment.

Oh, ik bedenk ineens dat ik nog een kleine 20-tal mini's van Claire's moet swatchen. Deze lakjes had ik gekocht in 2 setjes en komen ook uit Spanje.


Claire's: 21255 (regenboogglitter), Yes Love: K018, Moment: 204

Claire's: 21255
(regenboogglitter)

Yes Love: K018
(Het blauwe lakje op de foto is eerder paars in het echt...)

Moment: 204


2 opmerkingen:

  1. Die van de Claire's vind ik prachtig!!!:)

    Ik vind je blog echt super leuk, maar misschien kan je ze ook op andere manieren swatchen? Zoals vertellen wat je ervan vindt enzo?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat claire's lakje heb ik ook, erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen