zaterdag 1 september 2012

Essence Colour & Change getest

Een van de nieuwe essence spulletjes die ik absoluut moest hebben en proberen was de "colour & change" nagellak met de designer.

Veel had ik er nog niet over gelezen, en wat ik dan gelezen had, klonk niet zo positief...

Dus, ik kon het beter zelf eens proberen!

En om heel eerlijk te zijn: I love it!!!


De nagellak is 03 sweet surprise.
De designer in verpakking.
De designer
De designer heeft een klein fijn kwastje.
Vingertjes gelakt met de colour & change nagellak.
Een mooi roze metallic-achtig lakje.
Met de designer besloot ik lijntjes te trekken op de nagels.

Ik en dochterlief zijn helemaal weg van het resultaat!



1 opmerking:

  1. Ik ben er ook niet wild van, je kan er geen top coat overheen doen en gaat heel snel shippen

    BeantwoordenVerwijderen