vrijdag 28 september 2012

Shoplog weekendje zee

Toen we temperaturen haalden van boven 25°C, besloten mijn gezinnetje en ik om nog een weekendje naar zee te trekken. Het was maar voor 1 overnachting, maar we hebben heel hard genoten van het zonnetje!

En mama (ik dus ;-)) heeft heel hard genoten van het shoppen!

Veel werd er niet gekocht, wat kledij, wat prulletjes, maar vooral nagellak!


Dit is alles wat ik kocht.

van L naar R: 107 naughty and pink!, 108 ultimate pink, 115 redvolution,
119 boho chic, 132 break through

Essence: cracking top coat: 06 crack me! pearly pink, Bourjois : Top coat: Python, Gosh Hero


Een Action heb ik niet bij mij in de buurt, dus als ik naar de kust trek, ga ik altijd even de plaatselijk Action binnen. Ze hebben er altijd wel leuke nagellakken of nail art spulletjes. Deze keer lagen 5 verschillende setjes met stripers van Max in het schap.




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen! Dat Python lakje is mooie he, ik heb hem ook en hij is echt prachtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik in België woon en er geen Action in de buurt is.. Wel superleuke aankoopjes! Gosh Holographic heb ik ook en ik wil graag Galaxy nog ergens bemachtigen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Karolien!
      Ik ben ook van België :-) Action heeft reeds verschillende filialen in België en er komen er steeds meer bij. Dus wie weet opent er binnekort bij jou in de buurt wel een Action winkel!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Bedankt! Ik heb de filialen meteen opgezocht, dus ik ga binnenkort eens even een Action binnenspringen voor de stripers. :)

      Verwijderen
    4. Ik hoop dat je er nog enkele kan vinden, want het is wel al van een paar weken geleden dat ik ze gekocht heb...

      Verwijderen