donderdag 3 mei 2012

Zoya - Jem + gel stickers essence

Ben je op zoek naar een diep donkerpaarse kleur, dan is Jem zeker iets voor jou!

Kijk en geniet!




Omdat ik er een extra touch wou aangeven, maakte ik gebruik van deze stickers. Ik had deze gel stickers (essence heeft er meerdere) nog niet geprobeerd en besloot het een "go" te geven!

Inderdaad, zo makkelijk is het!

En voor het geval je de tekst niet begrijpt, lukt het waarschijnlijk wel met de tekeningetjes.

Zoals je ziet zijn mijn nagels heel wat langer dan deze gel stickers. Ik moest dus niet beginnen bijvijlen, maar had toch meteen een mooie french manicure!
Deze foto is zonder topcoat.

Deze foto is met topcoat.



Als je (heel) goed kijkt op deze foto, zie je dat op mijn pink een gedeelte wit is. Dat is de lucht die onder de sticker is gekomen. Als ik er op wrijf, gaat de lucht er even uit, maar komt al snel terug :(

Ook heb ik bij mijn wijsvingers een gebogen sticker. Het lijkt wel of het is een beetje uitgerekt en daardoor niet past. Geen idee hoe het komt, want deze sticker is ooit wel helemaal plat geweest.

Ik vind het uiteindelijk een heel mooi resultaat, al zal ik de stickers er morgen wel afhalen. Het stoort me enorm dat de stickers langs de zijkanten loskomen omwille van de lucht die eronder zit. Maar het is eens wat anders, en voor 1 dagje vind ik dit wel geslaagd!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten