vrijdag 11 mei 2012

Glitter sandwich met Nfu Oh & essence

Iets wat ik de laatste tijd meer en meer op blogs zie voorbijkomen is de "glitter sandwich". Geen sandwich om op te eten, maar een glitter sandwich op je nagels.

Ik dacht niet dat ik het mooi ging vinden, maar wat ik vandaag geprobeerd heb, is heel mooi geworden!

Het is eigenlijk heel simpel. Je lakt je nagels (1 of 2 lagen) met een niet dekkend kleurtje. Vervolgens doe je er een laagje met glitters over en tot slot weer een laag in dezelfde kleur als je basislaag! That's it! Oh en uiteraard kan je ook een base en top coat aanbrengen.


Dit is mijn resultaat:

Mijn niet dekkende kleur was er een uit de jelly series van Nfu Oh: JS26
Ik bracht 2 lagen aan.
Vervolgens een laag glitters: essence topper: 01 it's purplicious
En als laatste deed ik er nog een laag Nfu Oh over, hetzelfde kleur als mijn basiskleur.

En dit is het resultaat!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten