dinsdag 8 mei 2012

Bestelling ontvangen Maquillalia

Op 29 april bestelde ik wat lakjes op een spaanse site.

Het waren niet zomaar enkele lakjes, neen, het was de TE van essence: Fruity!

Jaja, ze zijn (zolang de voorraad strekt natuurlijk) te bestellen! Net als andere TE's en LE's! Zo staan de Catrice Millionaire Styles ook op de site, en nog vele andere TE's en LE's die in ons Belgenlandje niet beschikbaar zijn!

Ze hebben er uiteraad nog andere lakjes zoals bv China Glaze, Sinful Colors,...

Dit is wat ik bestelde:

Een vrij groot pakket.

De inhoud: 3 pakjes, orderbevestiging en een zakje Haribo :-)

En dit is het dan! De tube links is een extra. Het is een foundation tester van Hean. Ik geloof dat Hean het "huismerk " is van de site, want van Hean hebben ze ook nagellak en andere spulletjes.

Van L naar R: Freestyle & tip painter: 12 metallic champagne,
topper: 09 copper'ize me!, topper 07 soft touch
 

Fruity: 01 banana joe, 02 peach beauty

Fruity: 03 verry cherry, 04 a kiwi a day; 05 mashed berries

nail art jewels: 02 milky way; nail fruits: fruit punch to go



Over de service ben ik zeker te spreken! Ik bestelde op 29 april en mijn pakje werd geleverd op 4 mei! Omdat ik bij levering niet thuis was, kon ik er gisteren pas achter gaan in de post.
Op 30 april kreeg ik verspreid over de dag 2 spaanse mails. Na de Google vertaler even zijn werk te laten doen, begreep ik dat in de 1e mail stond, dat ze in de verpakfase waren. In de 2e mail van die dag stond dat het pakket verzonden was. Heel snelle afhandeling dus!

5 opmerkingen:

  1. Heey!

    Wauw wat gaaf ik ben je heel dankbaar.
    In de winkel ben ik steeds te laat, dan is het uitverkocht of hebben ze de helft al niet meer.
    Echt kan je mij vertellen hoe jij deze shop/online winkel hebt gevonden?
    Ik heb echt flink gegoogled maar kreeg geen resultaten.
    Ik ben zelf helemaal verliefd op de Fruity lijn, van Essence en wil er dan ook alles van hebben!!
    De nagelaks waren er nog 2 maar wil ze allemaal!
    En de oogschaduws heb ik nu 3 verschillende!
    En the nail fruits ja die wil ik zooo graag misschien vind ik dat nog wel het leukste!!
    Hoelang blijft die online shop het verkopen denk je :) ?

    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne!
    Dit is de link naar de website, en ook direct naar de Fruity lakjes: http://www.maquillalia.com/essence-fruity-nail-polish-c-19_195_887.html
    Als je op diezelfde site nog wat verder zoekt, vind je nog andere spulletjes van de Fruity LE!
    Ze zijn beschikbaar tot alles uitverkocht is! Maar op het moment dat ik dit bericht schrijf, zijn alle lakjes ernog. Je vind er nog andere TE' van essence of zelf LE's van Catrice!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey!
    Wat ben ik blij dat ik dit lees! Ik ga straks even kijken wat er zoal voor leuks is, maar even een vraagje. Weet je soms hoeveel de verzendkosten zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Karolien!
    Ik betaalde voor dit alles 17,50 euro. Vrij veel eigenlijk... Maar voor een LE/TE moet je wat overhebben toch? ;-) Mijn pakketje woog 620 gr...
    Dit stond op de bestelling:
    Europe Signed post service (1 pq x 0.62 kg total) (Your order will be delivered in 5-15 days. Price based on parcel weight. Insured against theft or loose.): 17.50 euro.

    BeantwoordenVerwijderen