woensdag 11 april 2012

Swap uit Milwaukee :-)

Zoals ik hier al schreef, kocht ik onlangs nagellak voor enkele swaps. Ik koop al gedurende een paar weken nagellak voor swaps...

Zo heb ik 2 pakketjes die verleden week vertrokken zijn. Eentje naar Alaska (USA) en eentje naar Virginia (USA).

Morgen vertrekt en pakketje naar Wisconsin (USA) en eentje naar Vancouver (Canada).

En dan kan ik gaan shoppen voor de 2 volgende swaps!

Het voordeel is dat je nagellak terugkrijgt waar je hier in België geen of moeilijk toegang tot hebt.
Natuurlijk kan je tegenwoordig de meeste nagellak online vinden, maar dat is bijlange zo leuk niet als een swap.

Hiervoor heb je al contact met een andere nagellak liefhebber, maak je afspraken en ga je echt gericht shoppen. Je hebt ook het plezier van het zoeken naar extraatjes, het inpakken van de spulletjes....

En het allerleukste van een swap is het krijgen van pakjes!!!

Zo heb ik gisteren een eerste pakje binnengekregen :-)

Kijken jullie mee?












2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit zeg! Ik wil ook nog eens een swap doen met iemand uit een ander land! Hoe ben je bij deze adressjes gekomen?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey,
      Ik zit op facebook in een engelse groep waar mensen bereid zijn om te swappen.
      Als je de link wilt, kan je me mailen: blogerettejoelle@gmail.com.

      Verwijderen