zondag 29 april 2012

Sponging & Stamping

Een van de zaken die ik nog niet had geprobeerd was sponging, met een spons een leuk effect op je nagels toveren.

Uiteraard moest ik dit ook proberen! Het resultaat is niet echt gelukt. Ik had iets totaal anders in mijn hoofd, maar met het stempelen erbovenop, is het uiteindelijk wel nog goed gekomen!




Marble mania set van Essence. Dit is eerder een algemeen nail art kitje.
Inhoud: 2 sponsjes; 2 houten staafjes en een heel fijn nail art borsteltje.




Basiskleur: Catrice: 470 Snow Motion

Het sponsje

Zoals je kan zien is het echt een kleine spons!

Het resultaat
Kleur: 598 Bubble Gum van GOSH


Omdat ik het resultaat niet echt schitterend en saai vond, werkte ik af met stempels.
Konad m59

Snow Motion

Bubble Gum

En een topcoat van Konad erover.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten