dinsdag 24 april 2012

Bestelling Born Pretty Store

Ik heb sinds heel kort een paypal account. Iets wat ik voorheen niet durfde, omdat ik totaal niet wist hoe het in zijn werk ging.

Met wat hulp van buitenaf en extra motivatie (swaps) is het me uiteindelijk toch gelukt een account te maken.

Geld ontvangen is uiteraard geen probleem, je moet er niets voor doen, maar betalen, dat moest ik nog uittesten!

En hoe kan dat beter dan door een bestelling te plaatsen in de shop waar ik al eeuwen wou bestellen, maar niet kon omdat ik geen paypal account had??? Jawel, ik heb het over Born Pretty Store.

Dus op naar de spulletjes die ik besteld heb:

Een acrylsetje, gewoon om eens te proberen. Moet enorm leuk zijn als dit lukt!

Kleine balletjes, leuk om te verwerken in nail art of een fish egg manicure.

12 verschillende gedroogde bloemen

Palet om bv. kleuren te mengen

Een nagellak die er veelbelovend uitziet!

"Mood changing" nagellak
Fushia bij temperaturen onder 33°C en roze bij  temperaturen boven 33°C.

Set van stencils

Op 20 april heb ik deze bestelling doorgegeven en onmiddelijk betaald met paypal. Op 23/04 kreeg ik al de melding dat de spulletjes verzonden zijn! Vlotte service!

1 opmerking: