zaterdag 28 april 2012

Essence studio nails french nail tip remover

Ik had al veel goede reviews gelezen over de tip remover van Essence. Hij was niet alleen geschikt voor tips, maar ook gewone nagellak kon je er makkelijk mee verwijderen. Deze wordt ideaal genoemd voor het verwijderen van glitterlakjes.





Dus, ik nam de proef op de som, en testte hem zelf uit.




Je kan het schuren van de borsteltjes tegen mijn nagels heel goed horen.


Zoals je merkt is het niet voldoende even te draaien met het potje. Voor de glitters die ik ophad (Essence: make it golden) was er wel meer nodig dan dat! En hard draaien was geen optie, daarvoor was het nog te vol.

Voor deze grove glitters zal ik dit potje niet opnieuw gebruiken, want met een gewoon wattenschijfje gaat dit er veel sneller af!

Maar ik geef dit potje nog een 2e kans. Vanzodra ik een micro glitter lakje op heb of iets soortgelijks, ga ik het nog eens bovenhalen. Hopelijk lukt het dan beter om de glitters te verwijderen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten