vrijdag 27 april 2012

Shoplog 26 april: Catrice Revoltaire (LE) & Essence Season of Extremes (TE)

Gisteren nogmaals naar Kruidvat geweest. Ik had al de duolakjes van Essence Season of Extremes, maar zag dat de gewone lakjes er ook waren. Ik had toen alleen niet genoeg geld bij en vertik het te betalen met bankkaart....

Dus gisteren genoeg geld in de portemonee en weg ermee!

En ik ben ontzettend blij dat ik opnieuw ben gegaan, want ik heb niet alleen de gewone lakjes van Season of Extremes, maar ook de LE van Catrice, nl. Revoltaire! En wat zijn ze moooooi :-)



Catrice: Revoltaire: van L naar R: C01 Innocent Toxin, C02 Attracting Camouflage, C03 Colour Bomb, C04 Colour of Honor

Het mooie stopsel van Revoltaire! Catrice maakt er steeds iets moois van!

C01 Innocent Toxin 

C02 Attracting Camouflage 

C03 Colour Bomb 

C04 Colour of Honor 


Essence: Season of Extremes: 01 Little Miss Bright, 02 On the Bright Side, 03 Pimp my Bright, 05 Nude or What?, 07  Nude Rules!, 08 Did Someone say Nude?

01 Little Miss Bright

02 On the Bright Side

03 Pimp my Bright
05 Nude or What?

07  Nude Rules!

08 Did Someone say Nude?
Zoals je hier heel goed kan zien zijn de eerste 3 kleurtjes eerder matte kleuren.


L'Oréal: 502 Purple Disturbia



1 opmerking: