donderdag 5 april 2012

Kruidvat & Pasen

Vandaag ging ik even naar Kruidvat voor een paar lakjes.

Deze keer geen lakjes voor mij, maar voor een paar swaps. Ik had voor net geen 70 euro! :s

Ach, het is voor een goed doel! Binnekort liggen er bij mij verschillende pakjes op de stoep afkomstig van de overkant van de Oceaan :-)

Kruidvat heeft me vandaag wel verrast! Ik zag er lakjes van Essie :-) Omdat ik wat op mijn budget moest letten, heb ik ze mooi laten staan. Maar dat wil niet zeggen dat ik ze in de toekomst zal kunnen laten staan :)

Eerst de swaps tot een goed einde brengen en dan terug voor mezelf kopen!

Momenteel dus geen shoplogs van ondergetekende.

Wat ik ook even wou zeggen, ik ga Pasen aan zee "vieren". Morgen vertrek ik vrij vroeg met de 2 kids en mijn schoonma naar onze caravan. Omdat manlief nog moet werken, komt hij ons pas zaterdag vervoegen.

Maandagavond gaan we dan terug naar huis.

Dus bij deze wens ik jullie allemaal een heel vrolijk Paasweekend toe!


BlogeretteJoëlle



Bron: http://www.personal.u-net.com





Geen opmerkingen:

Een reactie posten