zaterdag 10 december 2011

Swatches shoplog 26 november 2011

Een aparte post voor de swatches, want het zijn er vrij veel :p


Eerst de Kiko lakjes. Ik vind dat ze een enorm stevig borsteltje hebben. Heel goed dus om gedetaileerder te werk te gaan dan andere borsteltjes. De lakjes smeren ook heel goed open.

Kiko: nr 230, 247, 354, 255, 263

Kiko: 263, 255, 354, 247, 230

Kiko 230

Kiko 247
 
Kiko 354

Kiko 255

Kiko 263
De nagellakken van KOH vind ik nogal waterachtig. Ik had ze iets dikker verwacht. Wat ik wel enorm leuk vind zijn hun stopsels. Deze zijn heel elegant en liggen makkelijk in de hand.
KOH: 135 Black Diamond, 182 Sparkly, 184 Home, 162 Passionate Pink

KOH 135 Black Diamond

KOH 182 Sparkly
KOH 184 Home

KOH 162 Passionate Pink

Passionate Pink, Home, Sparkly; Black Diamond

Artdeco borsteltjes zijn vrij breed. In 2x is je hele nagel bedekt met nagellak. Wat ik ook goed vind aan deze flesjes is dat je bij het dichtdraaien een extra klik hoort. Zo ben je zeker dat het flesje goed dicht is.
De Misslyn borsteltjes zijn ongeveer dezelfde als die van Artdeco: in 2x is je nagel bedekt en de borstel is heel soepel. Het enige verschil is dat het borsteltje van Misslyn minder nagellak vasthoud dan dat van Artdeco.
Artdeco 272, Artdeco 292, Misslyn 646


Artdeco 272

Artdeco 293

Misslyn 646

Claire's set van 6 metallic kleurtjes: blauw, paars, roos, zwart, grijs, groen


metallic blauw

metallic paars

metallic roos
metallic zwart

metallic grijs

metallic groen 

Hello Kitty nagellakjes ruiken vrij slecht. Toch de "valse" lakjes. Ik moet wel zeggen dat deze beter ruiken dan de vorige die ik heb geswatched. Hun borsteltjes zijn niet mooi gelijk, waardoor het al lastiger is om mooi gelijk te lakken.
Hello Kitty set van 3

gouden/gele glitter, roos, goud/geel


gouden/gele glitter

roos

goud/geel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten