donderdag 29 december 2011

Shoplog 17 december 2011 + swatches (deel 1)

Na een kerstmarkt te Oberhausen hebben wij ook een kerstmarkt te Dusseldorf bezocht.

Deze laatste was geen kerstmarkt om terug te keren. Er waren een 5-tal kleine pleintjes met enkele kraampjes. Wat gelukkig wel goed zat, was dat de pleintjes midden in het centrum stonden en we dus nog wat winkeltjes konden doen.

Buiten een immense hagelbui, zijn we redelijk droog gebleven!

Ik heb niet echt leuke foto's, dus bespaar ik jullie ervan :-)

Wat het interessantst is, volgt nu! Mijn nieuwe lakjes uit Dusseldorf!
Omdat het er vrij veel zijn, foto's dan toch, splits ik ze op in 2 berichten. Dit is dus deel 1!

Dit is een foto van gans de buit.

Al mijn nieuwe Essence lakjes!

Van L naar R: 02 white secret, 38 choose me!, 39 lime up!, 53 you belong to me, 56 got a secret, 74 sure azure
De "white secret" heb ik gekocht als leeg potje :'((((( Ik draai eigenlijk nooit potjes open vooralleer ik ze koop, en dat had ik dus beter wel gedaan! Lesje geleerd bij deze!!!

van L naar R: 77 in style, 78 blue addicted, 79 viva la green, 82 rich & pretty, 83 luxury secret, 85 galactic black

38 choose me!, 39 lime up!, 53 you belong to me, 56 got a secret, 74 sure azure

38 choose me!

39 lime up!

53 you belong to me

56 got a secret
 
74 sure azure



77 in style, 78 blue addicted, 79 viva la green, 82 rich & pretty, 83 luxury secret, 85 galactic black

77 in style

78 blue addicted

79 viva la green

82 rich & pretty

83 luxury secret

85 galactic black

Geen opmerkingen:

Een reactie posten