zaterdag 10 december 2011

Remover: Gemey vs Kuidvat

Mijn gewone dissolvant/remover is er eentje van Gemey. Ik vind hem enorm goed en vind hem erg lekker ruiken. Er staat niet voor niets op "met amandelextract". Deze dissolvant is echt aangenaam om te gebruiken. Ik draai het dopje eraf, houd mijn watje ertegen, draai het flesje even om en ik heb een watje vol remover.


De kruidvat dissolvant is heel anders in gebruik. De eerste keer dat ik hem gebruikte, vond ik dat hij een hele onaangename geur had. Ik was ervan overtuigd dat ik na het testen hem meteen ging leeggieten. Maar na een tijdje begon de geur te wennen en vond ik hem nog best ruiken.
Of hij even goed is den de Gemey qua "remover", neen. Hij is niet zo sterk als die van Gemey. Voor mijn 10 vingers met een gewoon lakje, moet ik max 3 watjes gebruiken met Gemey. Met de Kruidvat remover zijn het er minstens 5.

Gemey vs Kruidvat qua effectiviteit: Gemey
Gemey vs Kruidvat qua geur: Gemey

Duidelijk wat mijn voorkeur is dus!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten