zaterdag 10 december 2011

Sinterklaasnageltjes voor dochterlief

Naar welke feestdagen kijkt een meisje van 7 het meest naar uit? Naar haar verjaardag en naar Sinterklaas! Ik geloof zelf dat mijn dochter Sinterklaas leuker vind voor de cadeau's dan haar verjaardag.

De Sint is er om alle brave kindjes te verwennen, en dat heeft hij hier zeker gedaan! Een paar honderd euro's zal hij wel kwijt zijn voor die 2 bengels van mij. En zeggen dat ze niet altijd zijn braaf geweest...

Om haar zeker niet te doen vergeten dat het die dag Sinterklaas was, werden haar nageltjes mooi gelakt!

Ik vond op internet deze mooie manicure en besloot hem na te maken. Het is niet helemaal hetzelfde, maar het resultaat werd goedgekeurd door dochterlief!


De manicure die ik wou namaken


En dit is mijn resultaat:





Ik gebruikte volgende kleuren:
Rood: Gosh 60 Lambada
Wit: 2B - 02
Goud: Nailart Striper Astra Nails DSP 847
Zwart: Gosh Nero

1 opmerking: