woensdag 14 december 2011

Shoplog 14 december 2011

Sinds ik een andere Kruidvat heb ondekt, lukt het me niet meer om me aan mijn challenge te houden, nl maximum 2 lakjes kopen...

De "nieuwe" Kruidvat heeft lakjes die ik niet in mijn gewone Kruidvat vond.

Dit is de buit van vandaag, allemaal uit de "nieuwe" winkel.


Magnetische lakjes :-) Ik had al gelezen over deze lakjes van Essence, maar vond ze nergens! Tot vandaag :-) Ik kon het niet laten om meteen alle beschikbare kleurtjes te kopen! In het doosje rechts zit het magneetje.

Van L naar R: 01 miracle shine!, 02 hex hex!, 03 magic wand!, 04 mystic whish! (Ik ontbreek dus nog 1 kleur)

De magneethouder

En hier zie je de mangeet zelf. Een lange, licht gebogen magneet. Ideaal om net boven je nagels te houden.

Uitgetest en het werkt perfect!

van L naar R: 01 miracle shine!, 02 hex hex!, 03 magic wand!, 04 mystic whish!







De volgende lakjes zijn er ook van Essence. Het zijn de "Special Effect" lakjes.

Van L naar R: 01 it's purplicious, 10 glorious aquarius, 22 disco disco.

Van L naar R: it's purplicious, glorious aquarius, disco disco

1 laag

En dit zijn 2 lagen.





Ik kocht ook 2 groene lakjes. Niet omdat ik ze mooi vind, maar ze horen gewoon bij de merken die ik al heb.

Catrice 240 Sold Out For Ever, C03 Wonderland Green Card uit de Winter Wonderland collectie.


Sold Out For Ever, een heel licht goene met een mooie shimmer.

Wonderland Green Card.

Als laatste kocht ik een crackle nagellak van Rimmlr. Er waren maar 2 kleuren: zwart of zilver. Ik koos voor zilver.

020 Silver Clash


Als basislaag gebruikte ik voor zwart: GOSH Nero, wit: 2B 02, blauw: Essence 76 hard to resist, rood: GOSH 60 lambada, paars: NYC 250 midnight amethyst



2 opmerkingen:

  1. OMG! I want those magentic nail polishes and the essence glitters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die magnetische lakjes ook gekocht, maar bij mij is er echt totaal geen effect :(

    BeantwoordenVerwijderen