donderdag 2 augustus 2012

Vakantie :-))))

Het lukt me niet om het bloggen te combineren met verlengde weekends aan zee, 2 kids die het huis op stelten zetten en een aankomende vakantie...

Ik ben niet echt een fan van voorgeprogrammeerde artikels, dus doe ik het ook niet. Zaterdag vertrek ik op reis en gedurende mijn vakantie komen er dus geen artikels online. 

Ik heb wel nog concepten staan die nog gepubliceerd moeten worden en zal mijn uiterste best doen om deze te publiceren voor mijn vertrek zaterdag, maar ik beloof niets...

Ik heb al een week of 2  lakjes staan die ik zelf nog moet swatchen en in mijn documenten moet zetten, maar zelf daar kom ik niet aan toe... :(

Mijn nagels lakken, wel ik geloof dat de nagellak die er nu opzit, er al meer dan een week opzit... 

Het is vakantie en ik heb gewoon tijdsgebrek!


Dus bij deze, sorry voor de stilte hier...


Ik hoop dat ik het kan goedmaken met een serie artikels achter elkaar!

Voor het geval ik hier voor zaterdag niet meer geraak, wens ik iedereen die nog op reis moet vertrekken een hele prettige vakantie! De thuisblijvers wens ik enorm veel zon :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten