woensdag 22 augustus 2012

Terug van weggeweest!

Hallo iedereen :-)

Ik ben al even terug uit het zonnige Spanje en vertoef intussen in het minder zonnige België, back home dus!

We hadden het echt super! Een klein, maar gezellig hotelletje!

Ondertussen weer in het "echte leven" belandt en in de gewone routine.

Binnen een kleine 2 weken begint het schooljaar en dan kunnen we weer aanpassen :-)

Eens we de schoolroutine gewoon zijn, is het al bijna Halloween en Kerst & Nieuwjaar! Mijn favoriete perioden van het jaar :-)

Na dat of ergens tussenin, zal ons "crevetje" geboren worden! Vandaag trouwens op controle geweest en alles was goed!!! Het geslacht is nog niet zeker, dus ga ik het nog niet verklappen! Hopelijk krijgen we volgende keer (in september) zekerheid! Dan kan ook het shoppen beginnen :-)

En tot slot begin volgend jaar, gaat mijn (nu) kleinste spruit voor het eerst naar school!


Dus nog heel wat aanpassingen en routineveranderingen in de toekomst!

Bij deze ben ik er weer vandoor, want ik heb nog heel wat berichtjes te schrijven voor op mijn blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten