dinsdag 26 juni 2012

Shoplog

Een 2-tal weken geleden ben ik nog eens Claire's binnengestapt. Een leuk winkeltje met allerlei accesoires, prulletjes en uiteraard ook nagellak!

Ik kocht er 2 lakjes, een paars en een glitterlakje. Ze zijn enorm mooi en ik denk dat ze ook heel mooi over elkaar passen.

193 en 284
Ik weet eigenlijk niet of dat de nummers zijn van deze lakje, maar het was de enige nummer die ik kon terugvinden...


193

284



Op zondag zijn we dan naar de zwarte markt van Tessenderlo geweest. Dat is een plekje waar ik me altijd eens laat gaan, wat betreft nagellak kopen!
Ik ben thuis gekomen met 7 nieuwe kleurtjes!

van L naar R: miss selene 174, miss selene 167, miss selene 225,  essence multi dimension 37 most wanted , Lemax Star donkerpaars, Lemax Star lichtpaars, Lemax Star paarse glitters

miss selene 174, miss selene 167, miss selene 225

miss selene 174

miss selene 167

miss selene 225


essence multi dimension 37 most wanted

37 most wanted



Lemax Star donkerpaars, Lemax Star lichtpaars, Lemax Star paarse glitters

Lemax Star donkerpaars  

Lemax Star lichtpaars  

Lemax Star paarse glitters  


Verder kocht ik nog heel wat losse glitters.

Een setje met 12 verschillende kleuren.

En een potje met wat grotere glitters.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten