maandag 25 juni 2012

Dierennageltjes

Mijn oudste dochter vertrekt morgen op schoolreis. Ze gaat naar het dierenpark Planckendael!

Om haar nageltjes bij de dag te laten passen, besloot ik ze te versieren met dierenstempels.

Ze houdt er niet van dat ik veel aan haar nagels pruts... Vandaar dus alle losse velletjes en niet verzorgde nagelriemen...

Ohja, ik moet je niet vertellen dat ze het leuk vind om te kleuren met stiften. Dit zie je zeer duidelijk aan haar handen en vingers! ;-)

  




Ik gebruikte het linkse kleurtje. Een mooi licht en zacht roze.

En dit is het stempellakje. Eentje dat ik lang geleden kocht in een setje. Het is bijna op... Ik zou dringend  een nieuw zwarte stempellak moeten kopen...

Verschillende image plates deden de revue:

Gebruikt voor pootjes en direnmotieven.

Hier gebruikte ik de leeuw.
Deze plate voor de dolfijntjes.

Het zeepaardje bovenaan, paste net niet op haar korte nageltjes. De staart stond er niet op. De vogeltjes waren dan weer wel goed gelukt.

En uiteraard mag een varkentje niet ontbreken!
Van deze plate gebruikte ik de vissen bovenaan en het hertje.

Ze was enorm tevreden en kan met haar mooie nageltjes op schoolreis vertrekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten