dinsdag 27 maart 2012

Streepjesnagels

Soms heb je zo van die momenten waar je echt trots kan zijn op jezelf. Blij dat iets gelukt is, iets waar je enorm tevreden mee bent! En dat was ik zeker.

Ik had zin om eens iets totaal nieuws te proberen, namelijk werken met striping tape.

En dit zorgde voor het resultaat waar ik best wel fier op ben!


Base coat van O.P.I., basiskleur Essence 46 wake up!, 2e kleur Catrice C01 A Woman's World (LE female), Essence Exrpess dry drops, nagellak remover en striping tape







Omdat oranje/koraal nogal een sterke kleur is, deed ik eerst de base coat van O.P.I. op mijn nagels. Vervolgens 1 laag Wake up!, die ik heel goed liet drogen. Met striping tape plakte ik het motiefje. Hier gewoon 3 lijntjes die vertrekken vanuit 1 punt. Erna deed ik A Woman's World over mijn nagels. Toen deze lak nog nat was, trok ik de striping tape van mij nagels, wat zorgde voor deze mooie lijntjes.
Omdat ik met zowel gewone als matte nagellak werkte, kon ik niet zomaar een sneldrogende nagellak gebruiken, want dan werd het matte blinkend of omgekeerd. Daarom koos ik voor de dry drops van Essence. Ze laten wel een olieachtig laagje achter, maar na het wassen van je handen is deze helemaal weg en zie je hoe mooi deze combinatie is!

1 opmerking: