vrijdag 23 maart 2012

Black/pink

Ik vind french manicure er altijd zo mooi en verzorgd uit zien. Maar een simpel wit randje is nogal saai. Gelukkig bestaan er stickers die je in een handomdraai kan plaatsen en waardoor je meteen een hele mooie en niet-saaie french manicure hebt.

In die stickers heb je enorm veel keuze! Het enige nadeel is dat ze niet echt op je nagel passen en je nog moet beginnen met vijlen en zo.
Wat ik dan weer altijd voorheb is dat ik geen gepaste maat vind voor de breedte van mijn nagels.

Het resultaat is van kortbij dan ook niet echt schitterend...


Ik gebruikte een base coat van OPI, basislaag werd Essence 08 ultimate pink, en vervolgens na het plaatsen van de stickers deed ik er de Konad top coat over.

Essence 08 ultimate pink

De french tip stickers

En het resultaat. Je ziet hier heel goed op mijn duim, wijsvinger en ringvinger dat de stickerss te smal zijn voor mijn nagels... Heel jammer want ik vond dit best mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten