dinsdag 27 maart 2012

Shoplog 25 maart 2012

Afgelopen weekend bracht ik aan zee door. Zaterdag hadden we zalige temperaturen, maar zondag was het grijs en kil :(

Toch kon dit ons niet stoppen om niet te gaan wandelen! En uiteraard moest ik er van profiteren om Kruidvat binnen te gaan. Zoals jullie wel weten, kan je in sommige filialen lakjes vinden die je in andere filialen niet vind.

En dit was het geval! Ik heb weer enkele lakjes bij :-)

Ohja, Blogger vind het weer leuk om mijn foto's te draaien :(


Dit is de buit!

Catrice: Female (LE): C01 A Woman's World, C02 Nude, C03 Who Are Blue, C04 So Suit! 

Essence cracking top coat: 01 crack me! black, 05 crack me! mauve

Essence: 99 wanna say hello, 98 walk on air

Essence gel stickers: 02 sold out in ny

Essence gel stickers: 04 saw it first in rio


En dan gaan we over naar de swatches! De lakjes van de LE Female zijn matte lakjes.


Catrice: Female (LE): C01 A Woman's World

Catrice: Female (LE): C02 Nude

Catrice: Female (LE): C03 Who Are Blue

Catrice: Female (LE): C04 So Suit!

Essence cracking top coat: 01 crack me! black

Essence cracking top coat: 05 crack me! mauve

Essence: 99 wanna say hello

Essence: 98 walk on air





De bovenste nagel is nog eens crack me! mauve, maar met een donkerbruine (wanna say hello) basislaag. Op het nagelwiel zelf gaf dit geen effect. Ik moet er we bij vertellen dat dit een hele dikke laag is die ik heb aangebracht. Je ziet het wel, want er is vrij veel niveauverschil tussen de 2 lakjes.
Ook vind ik niet dat het echt een paars kleurtje is. Eerder zilver met een paarse schijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten