woensdag 15 februari 2012

Online shopping

Afgelopen week kocht ik weer wat spulletjes online bij een shop die ondertussen al heel bekend is, nl. Dashicabeautyshop.

Ik heb er reeds enkele keren besteld en was steeds tevreden!


Het pakketje!


Alles goed verpakt.

En dit is wat ik had besteld.

Van L naar R: Love my nails: 189 Frosted Purple; Orly: Hair Band, Dashica Stamping: metallic turqoise & shimmer purple; gouden glitters in een doseerflesje.

Verder bestelde ik ook deze leuke Hello Kitty stickertjes.

Nail art folie

En witte kant voor nageldecoratie.

Zoals gewoonlijk zat er een kaartje bij...

...met op de achterkant een leuk extraatje!

Op naar de swatches!

Love my Nails: 189 Frosted Purple

Een mooi paars kleurtje, maar totaal niet dekkend. 3 lagen heb ik aangebracht en je kan er nog door kijken.


Orly: Hair Band


Geen opmerkingen:

Een reactie posten