woensdag 15 februari 2012

Mini shoplogje 15 februari 2012

En ook vandaag ben ik weer op zoek gegaan naar ontbrekende Catrice lakjes!

Veel heb ik niet gevonden, maar 1 lakje: 840 Genius in the Bottle.  Verder kocht ik nog een lakje van 2b, eentje van NYC en een corrector stift.


2B: 02; NYC: 248 Manhattan; Catrice: 840 Genius in the Bottle

Dit is echt een wit lakje. Ik heb hem niet geswatched, want je kon hem al eerder hier en hier zien.

Mijn laatste nieuwe Catrice lakje: 840 Genius in the Bottle. Een supermooi kleurtje!

Dit lakje is langs de gouden/bronzen kant, met een groene glans.


NYC: 248 Manhattan

Een heel donker bordeaux lakje.


De corrector stift van Fing'rs. Ik gebruik deze gecombineerd met een andere. Deze stift blijft steeds goed vochtig, maar het puntje wordt vrij snel slap, en dan is het moeilijker om precieser te werken. De andere stift die ik gebruikt, is dan weer uitgedroogd, maar de tip is nog stevig genoeg.

Nieuw is het wel een goede punt, waar je mee tot in de details kan werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten