zaterdag 5 november 2011

Topcoats GOSH & Catrice

Tegen het einde van de week, wou ik topcoats testen die ik nog niet eerder had getest.

Het was een matte topcoat van GOSH en de Prismatic Effects topcoat van Catrice. Ook de Frosting topcoat van Catrice heb ik getest, maar aangezien ik totaal geen verschil zag met die van Prismatic Effects heb ik hier geen foto's van. Misschien ligt het aan de lichte kleur waarop ik ze heb getest. Mogelijk zie ik een groter verschil als ik een donkere kleur als basislaag gebruik.

Eerst de foto's van met het lakje van GOSH. Op mijn pink en middenvinger is een lagje van deze matte topcoat aangebracht. Het was niet evident om het op foto duidelijk zichtbaar te maken.






En hier volgen de foto' s van de topcoat van Catrice Prismatic Effects. Ook op pink en middenvinger aangebracht.





Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar het lakje van GOSH. Eens dat lakje groed droog is, is het effect veel mooier dan dat van Catrice. GOSH zorgt ervoor dat het helemaal mat is, terwijl Catrice alleen maar zorgt voor een doffe look. De nagellak van GOSH is ook dikker dan die van Catrice, want als ik over mijn "GOSH-pink" wrijf voel ik geen reliëf. Wrijf ik over mijn pink waar ik Catrice heb aangebracht, dan voel ik de glitters wel nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten