zaterdag 12 november 2011

Catrice, Diamond Cosmetics, Sinful Colors

Afgelopen maandag was ik in een donkere mood. Het werd dus een donker kleurtje van Catrice.

Ik deed 2 lagen op mijn nagels en de foto's werden getrokken na een werkdag. Je kan zien dat ze al beginnen te chippen.


Ik kan me niet meer herinneren welk kleurtje dit is... Ik geloof Just Berried.


Zoals je ziet, heeft mijn wijsvinger een andere kleur. Ik gebruikte hiervoor een matte nagelak.


Het werd er eentje van Diamond Cosmetics, nl. Matte Burgundy.


Voor dit lakje gebruikte ik 2 lagen, en het is nog niet volledig dekkend.


Op mijn andere hand, kwam de matte kleur op mijn ringvinger.

Bij een donkere kleur zie je het al snel als hij begint te chippen. Vandaar deed ik er 2 laagjes glitters over van Sinful Colors. Eentje vond ik iets te weinig, dat viel niet fel op, terwijl 2 lagen wel mooi was!



Het glitterlakjes was Smoking Hot van Sinful Colors.


Ik begin precies steeds meer fan te worden van glitters! Deze deed me denken aan sneeuw :-) Uitstekend voor de winter dus.




Net boven mijn duim zie je Smoking Hot op een nagelpalet.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten