zaterdag 26 november 2011

Christmas shopping!

Vandaag een hele leuke maar vermoeiende dag achter de rug. Ik ben namelijk gaan kerstshoppen in Oberhausen, Duitsland! Alhoewel, kerstshoppen kan je het niet echt noemen, ik heb alleen spulletjes voor mijn dochters (speelgoed) en mezelf (nagelak, nagellak en nog eens nagellak :-)) gekocht. Maar ondertussen ben ik al helemaal in kerstsfeer! :-)

Wie nog niet naar Oberhausen geweest is, kan ik het echt aanraden! De kerstmarkt is er enorm gezellig en het CentrO shoppingcenter is megagroot!

Aangezien ik vandaag te moe ben om te gaan swatchen, verwen ik jullie vandaag met enkele sfeerfoto's.


Het shoppingcenter CentrO.

De sneeuwscooterbaan

Zalm die aan het roken was. Ik heb het geproefd tussen een broodje met sla en een lekker fris en zacht sausje à la bearnaise en dit was overheerlijk!

Een van de kerstbomen in CentrO.



Gelijksvloers en eerste verdieping.

Nog enkele kerstbomen.


Een kerstman van Lego.

Een grote glijbaan van ijs! De kinderen kwamen naar beneden op grote banden.

Iets wat ik ook absoluut wou proeven: champignon met ajuin en een knoflooksaus. Twas lekker maar niet om te zeggen superlekker. Nogal eentonig van smaak.

Waar ik de champignons at, stonden leuke tafeltjes. Ons tafeltje was met beertjes op.

1 opmerking:

  1. Is echt super leuk daar, maar is van waar ik nu woon zo ver pfffffff, zo jammer

    BeantwoordenVerwijderen