woensdag 2 oktober 2013

Julep: nagelstickers

Tijdens mijn zwangerschap had ik eigenlijk zo goed als geen last van kwaaltjes. Er is eentje dat me wel altijd zal bijblijven, vooral omdat ik het er heel moeilijk mee had. Ik kon namelijk absoluut niet meer tegen de geur van nagellak... Best lastig als het spelen met nagellak je hobby is...

Maar ook daar vond ik al snel een oplossing voor: nagelstickers!
Ik had een setje van Julep die ik kreeg bij een van mijn voorgaande swaps. En omdat ik de stickers van Julep nog niet getest had, was dit wel het ideale moment!


Stickers die me meteen aan de mooie veren van een pauw deden denken.


In het pakje zat een houten stokje en een vijl.


De gebruiksaanwijzing.

Heel makkelijk aan te brengen: Kies, Kleef en Vijl.

En dit is het resultaat.

Ik vind ze mooier op papier dan op mijn eigen nagels.

Op al mijn nagels zie je wel een stukje nagel.
Dus deze stickers dekken mijn nagels niet, ongeacht hoe groot ze ook zijn. 

Het was zeker leuk om de stickers van dit toch wel bekende merk te testen. Al zal ik ze niet vlug opnieuw gebruiken. De stickers kwamen naar mijn mening ook vrij snel los langs de zijkant... En je hebt echt wel het gevoel van stickers op je nagels te hebben.

1 opmerking: