zaterdag 3 november 2012

Halloween nagels

Halloween is intussen al een paar dagen voorbij, dus werd het hoog tijd om jullie mijn mani te tonen die ik toen op mijn nagels had.



Dit zijn de spulletjes die ik gebruikte. 

OPI natural base coat

Een oranje neon lakje. Dit zat samen in een setje met andere neon lakjes uit de Action.

Golden rose matte, zwart.
Voor de accentnagel (ringvinger) en de tips.

Een super top coat, die ik gebruikte op alle oranjekleurige nagels,
vooraleer ik de zwarte tips erop deed.

De stickertjes om een mooie afgeronde tip te maken.

Stickertjes van 2B geloof ik. Ik kocht ze verleden jaar rond Halloween bij Di.

Stencils/templates. Deze heb ik op mijn ringvinger gezet.
Dus eerst met zwart gelakt en goed laten drogen. Dan de stencil opgeplakt en ingekleurd met het oranje. Terwijl de nagellak nog nat is, trek je er de stencil gewoon af en heb je het motiefje op je nagel staan.

En uiteraard een correctorstift.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten