dinsdag 6 maart 2012

Marble mania - Essence

Omdat ik iets nieuw heb, moet ik het ook gelijk even uittesten!

Vandaag is het de 2e keer dat ik een marble mani probeerde. De eerste keer was een regelrechte flop! Ik weet het aan de lakjes die ik ervoor gebruikte.

Vandaag wou ik het opnieuw proberen. Ik had marble lakjes, die speciaal voor marbling bedoeld waren, dus het kon gewoon niet mislopen.

En idd, al zeg ik het zelf, het is vrij goed gelukt! Mijn allerlaatste nagel is het best gelukt! De duim van mijn linkerhand is echt een kunstwerk geworden.

Ik heb alleen een klein probleem... Ik heb overal blaasjes op mijn nagellak! Door er een topcoat over te doen heb ik en deel van de blaasjes kunnen wegvegen, maar nog steeds zijn ze met het blote oog zichtbaar...
Als iemand een tip heeft hoe ik dit kan voorkomen, laat maar weten!

Benieuwd wat jullie ervan vinden :-)


Als basislaag gebruikte ik L'Oreal Jet-Set 100.





Op deze duim staat het kunstwerkje dat ik bedoelde! :-)


Ik gebruikte 3 van de 4 marble mania kleuren van Essence:

01 Raspberry swirl
03 Silver Twister (gebruikte ik enkel op de duimen in combi met de andere 2 kleuren)
04 Peaches

Geen opmerkingen:

Een reactie posten