zaterdag 10 december 2011

Shoplog 10 december 2011 + swatches

In onze shopping zijn een paar winkels waar ik me helemaal in kan uitleven! Zo is er Di, Hema en Planet Parfum. Vooral die eerste 2 zijn moeilijk om uit te blijven. En sinds vandaag heb ik Planet Parfum ontdekt. Iets wat ik beter niet had gedaan. Een wereld van nieuwe merken ging voor mij open :-) Toch heb ik mezelf een extreme beperking opgelegd!

Ik ging eerst de Hema binnen en kocht er 6 potjes. Tijdens het verder slenteren kwam ik de Planet Parfum tegen, een winkel waar ik anders nooit binnenga, maar ik wou mijn OPI collectie uitbreiden. Vandaar heb ik 2 lakjes mee. En toen kreeg ik plots telefoon dat ik naar huis moest, dus in DI ben ik niet meer geraakt :'( Daar zijn nochtans leuke Sinful Colors kleurtjes!
Zal voor een volgend bezoekje zijn.



Hema 04, 05, 18 (kleine flesjes van 7 ml)



Hema Diamond 10, 12 (grote flesjes, 11 ml)


O.P.I. Crown me already!; It's my year

Geen opmerkingen:

Een reactie posten