woensdag 21 september 2011

Kleurtjes van deze week!

Ik heb deze week weer 2 nieuwe kleurtjes getest. Een mooi en een minder mooi. Een GOSH en een Essence kleurtje.

Ik begin met de Essence nagellak. Het is de "72 time for romance".

Toen ik het kleurtje zag in de winkel, was ik meteen verkocht. Ik vond dat het een mooie paarse kleur had en het was er eentje met flakies (grote glitters). Aangezien ik nog geen flakielakje had, moest ik dit gewoon kopen!


In het flesje zie je de flakies heel goed zitten.


Door de flakies voelt het nageloppervlak nogal ruw. Een topcoat kan je nagel terug zacht maken.

Op de foto's gebruikte ik 2 lagen en nog steeds is het niet dekkend. Daarom denk ik niet dat deze erg geschikt is om zonder basislaag te dragen. Ik vond het dus een tegenvaller.



Mijn 2e kleurtje vond ik veel mooier: 564 Golden Dragon van Gosh. Het is een blauw-groen (vooral groen) kleurtje met een gouden shimmer. Naargelang het licht kleurt hij eerder blauw of groen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten